Нашата мисия: Зелена красота

Открийте как Garnier се е ангажирал да създава по-устойчива красота чрез значителни промени.

Hero Banner Image
Garnier GreenScience Landingpage 04 ContentBlock INTL June2024

Нашето всеобхватно пътуване към устойчивост

Като марка, ние никога не сме били по-страстни към нашата отговорност да направим промени, които ще имат значително въздействие върху хората и планетата. Нашата мисия да създадем ЗЕЛЕНА КРАСОТА ЗА ВСИЧКИ НАС е в разгара си и напредъкът, който постигнахме през последните 4 години е значителен - но винаги има още работа за вършене, като се фокусираме върху 5 ключови области.

Изтеглете доклада

Насърчаване на устойчивото потребление

Етикетирането на екологичното и социалното въздействие отчита общото въздействие с класификация от А до Е, където продуктите с А имат по-малко въздействие върху планетата като цяло. Днес системата за етикетиране на въздействието върху околната среда и обществото е достъпна в 27 държави и е въведена в няколко продуктови категории, включително слънцезащитини продукти и продукти за грижа за тялото и косата.

Garnier GreenScience Landingpage 07 ContentBlock INTL June2024

GREEN BEAUTY

Доклад за напредька в устойчивостта за 2023 г.

Изтеглете доклада
Често задавани въпроси
  • 65% от нашите пластмасови опаковки са рециклируеми. През последните няколко години Garnier се ангажира да премахне разсейващите фактори като метални етикети, непрозрачни PET опаковки и други разсейващи фактори, за да подобри рециклируемостта на своите продукти. Бутилките с помпи или малките опаковки все още не са рециклируеми, тъй като все още няма широкомащабен процес за тяхното рециклиране.

  • Рециклируемите опаковки могат да бъдат рециклирани. Те се събират, почистват и сортират по материал (хартия, вид пластмаса, метал и др.). След това се натрошават, измиват, разтопяват и превръщат в пелети или гранули. Гранулираната пластмаса се използва допълнително за направата на нови опаковки. Рециклираните опаковки често се отнасят за опаковки, направени от рециклирана пластмаса от процеса на рециклиране. 45% от пластмасата на Garnier е рециклирана пластмаса, а целта е да използваме нула процента нова пластмаса до 2030 г.

  • Да, Garnier се ангажира да намали употребата на пластмаса с по-леки опаковки. От 2019 г. Garnier намали интензивността на опаковането с 4%.

  • Garnier отчита своите въглеродни емисии в годишния си доклад за напредъка, като взема предвид обхвати 1, 2 и 3. Това означава, че се вземат предвид не само преките емисии, но и емисиите надолу по веригата от нашите доставчици и емисиите по време на потребителската фаза. През 2023 г. 81% от нашите промишлени предприятия достигнаха 100% възобновяема енергия благодарение на биометанизацията, слънчевите панели, биомасата, вятърната енергия и др.

  • Garnier се ангажира да използва повече съставки на растителна основа: до 2030 г. 95% от нашите съставки ще бъдат на биологична основа, получени от изобилие от минерали или получени от кръгови процеси. Днес Garnier вече е постигнал 63% от тази цел.

  • Garnier се ангажира с решаването на въпроси, свързани както с качеството, така и с количеството на водата. Garnier намали потреблението на вода на потребителите по време на фазата на използване на продукта с 11%, благодарение на решенията за козметика без изплакване като мицеларна вода. 83% от формулите на Garnier са биоразградими и Garnier постепенно премахна съставките с най-голямо въздействие, като някои силикони.

  • Чрез своята стратегия за Зелена красота Garnier се ангажира да намали въздействието си върху планетата с мерки по отношение на съставки, опаковки, заводи и др. Garnier докладва за тези мерки веднъж годишно. Вижте Доклада за напредъка за повече информация.